неділя, 26 лютого 2023 р.

8 клас

Виконання алгоритмів. Етапи розв'язування задач на комп'ютері.
Символи, ключові слова та ідентифікатори. Оперетор присвоювання, введення та виведення даних.

Опрацювати презентацію  
https://docs.google.com/presentation/d/1DP8bCOks2xCHAdcE6bFvfZUkcpOHrmtG/edit?usp=share_link&ouid=104431756092173680262&rtpof=true&sd=true

Виконати онлайн вправу 
https://learningapps.org/watch?v=pckwb8wfk20
Проаналізувати програму і відтворити її у  середовищі програмування

Приклад 1.1 Задача. Знайти, скільки потрібно квадратних плиток зі стороною 15 см, щоб застелити підлогу ванної кімнати, розміри якої 3,3 м на 2,8 м.

Побудуємо математичну модель задачі: плитка має форму квадрата, підлога форму прямокутника. Завдання, що поставлене у задачі, мовою математики формулюється так: у скільки разів площа прямокутника зі сторонами 3,3 м і 2,8 м більші від площі квадрата зі стороною 15 см.

Розв’язання математичної задачі.

Площа прямокутника: 3,3*2,8=9,24(кв.м)

Площа квадрата: 15*15=225(кв.см)=0,0225(кв.м)

Відношення площ: 9,24/0,0225=410,6

Записуємо результат мовою вихідної задачі. Щоб застелити підлогу, потрібно не менше ніж 411 плиток.

 Середовище для реалізації програми 

https://www.programiz.com/python-programming/online-compiler/

Немає коментарів:

Дописати коментар