Виконати вправи
Завдання
1. Prometheus (6 балів)
Розгляньте список курсів, доступних зараз на сайті безкоштовних онлай-
нових курсів Prometheus http://prometheus.org.ua. Оберіть курс, який вас зацікавив. Перевірте, чи можна
зареєструватися слухачем цього курсу й на яких умовах. Розгляньте опис курсу та
заповніть форму оцінювання курсу, яка збе-режена у файлі Платформа для дистанційного навчання папки Інформаційне суспільство. Створіть мотиваційного електронного листа
й надішліть його вчителю на електронну скриньку та двом учням, яким би ви
порекомендували цей курс. Прикріпіть до листа файл із заповненою формою. Після
завершення роботи над практичними завданнями перегляньте у своїй електронній
скриньці листи від однокласників. Прийміть рішення щодо можливості
дистанційного навчання на одному з курсів.
Завдання
2. Портал знань (6 балів)
Відкрийте сайт Портал знань за адресою http://www.znannya.org. Знайдіть відомості про мету створення цього сайта, його авторів та
визначте, для кого призначено матеріали, розміщені на ньому. Перейдіть за
посиланням Тестування/Онлайн-тестування/Тести. Оберіть тему для тестування — Мережа
Інтернет та її сервіси. Перевірте себе. У разі неправильних відповідей
перейдіть за поданими посиланнями та перегляньте теоретичний матеріал. Пройдіть
тест ще раз. Перегляньте розділ Популярні курси та оберіть курси, які б ви
хотіли опанувати дистанційно. Знайдіть курс Adobe Flash — розробка
інтерактивних мультимедійних програм. Перегляньте запропоновані матеріали.
Знайдіть п’ять підтверджень того, що портал можна вважати системою дистанційного
навчання. Обміркуйте, як краще подати свою відповідь, збережіть її в папці
Практична робота 1 з іменем Портал_Прізвище та надішліть разом з електронним
листом на електронну скриньку вчителя.
Завдання
3. Тренажери (6 балів)
Порівняйте роботу з віртуальним тренажером із правопису української мови (http://webpen.com.ua/#exercises) та розділ Вправи на сайті вивчення математики онлайн (http://ua.onlinemschool.com/math/practice/). Знайдіть п’ять спільних ознак і три відмінності цих ресурсів. Обміркуйте,
як краще подати свою відповідь, збережіть її в папці Практична
робота 1 з іменем Тре- нажери_Прізвище та надішліть разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.
Завдання
4. Інтерактивні підручники (6 балів)
Розгляньте матеріали, подані в інтерактивному підручнику
з мови програмування Python (http://pythontutor.ru/lessons/inout_and_arithmetic_operations/).
Розгляньте вікно редактора коду та запустіть на виконання першу програму
заняття 1.
Дослідіть, чи можна внести зміни в код програми та запустити її на
виконання. Розгляньте матеріали, подані в інтерактивному підручнику Математика:
Арифметика. Рівняння та нерівності (https://www.ed-era.com/books/maths/). Натисніть кнопку Читати та розгляньте розділ Розкладання многочлена
на множники.
Пригадайте за поданим текстом навчальний матеріал і виконайте запропоновані
завдання. Зробіть висновок про те, яким чином пропоновані сервіси забезпечують
інтерактивний зв’язок з користувачем. Складіть текстовий документ, де подайте
свій висновок, який підкріпіть екранними копіями відповідних режимів, збережіть
його в папці Практична робота 1 з іменем Підручник_Прізвище. Надішліть файл разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.
Немає коментарів:
Дописати коментар